In uw buurt

Bij het CDA zijn we radicaal: we vinden dat mensen zoveel mogelijk dichtbij in de buurt gaan over de eigen omgeving. Waar andere partijen schrijven dat ze met buurtbewoners praten of luisteren, laat het CDA de regie zoveel mogelijk bij de mensen. Het gaat om de samenleving, niet om de markt of de overheid. Als het aan het CDA ligt faciliteert de gemeente dit proces zo optimaal.

Wat betekent dit in uw buurt? Lees hier meer.

Amsterdamsestraatwegbuurt

Het CDA Utrecht maakte zich steeds druk om de straatwegbuurt veiliger te maken. Lees hier meer.

Leidsche Rijn

De vier jaar dat er links college in Utrecht zat, zijn er veel beloftes gemaakt voor Leidsche Rijn. Maar zonder een goed resultaat. De inzet van het CDA is om er voor te zorgen dat Leidsche Rijn vooruit kan. Lees meer over Leidsche Rijn.

Lombok

Een gezonde wijk kent geen overlast. Daar maken we ons sterk voor in Lombok. En we willen net als de buurt een Westpleintunnel. Geen valse beloftes. Lees meer over Lombok.

De Meern

De afgelopen jaren had het CDA steeds aandacht voor De Meern. Je telt namelijk ook mee als je niet in het centrum woont. Lees meer over De Meern.

Breedstraatbuurt

Niet zeuren over problemen in overlast, maar de oorzaken aanpakken. Het CDA Utrecht heeft zich daar steeds sterk voor gemaakt. Lees meer over de Breedstraatbuurt.

Vleuten flickr Ednl by 2 0 modification - resized and cropped from originalVleuten

Vleuten bouwt nog steeds, maar een gezellig centrum is er nog niet gekomen. Lees wat het CDA wil voor Vleuten.

Kasteel De Haar 1 november 2014 - Flickr - Arnoud van Otterloo - BY NC SA Modifications - resized and cropped from originalHaarzuilens

Om het dorpse karakter van Haarzuilens te behouden, wil het CDA ruimte geven aan boeren, bewoners en recreanten. Lees hier meer over het CDA en Haarzuilens.

Overvecht

Prettig wonen en werken in Overvecht, daar gaat het CDA voor. Dus geen rommel op straat en aanpak van verkeershufters. Lees meer over de aanpak van het CDA voor Overvecht.