30 juni 2017
Reacties uitgeschakeld voor €19 miljoen voor verdiepte kruispunten NRU

€19 miljoen voor verdiepte kruispunten NRU

Leefbaarheid beter dankzij voorstel CDA en PvdA De gemeenteraad heeft, op voorstel van CDA en PvdA besloten om €19 miljoen beschikbaar te stellen voor de verdiepte aanleg van de kruispunten van de Noordelijke ring. Hiermee komt de raad tegemoet aan … Lees verder

22 juni 2017
door Jeroen Bronswijk
Reacties uitgeschakeld voor Dankzij CDA wordt grofvuil wachtlijst teruggedrongen

Dankzij CDA wordt grofvuil wachtlijst teruggedrongen

Eerste stap in oplossing afvalproblematiek gezet. De gemeente gaat het systeem van de grofvuilophaaldienst aanpassen. Vrachtwagens gaan vaker naar andere wijken rijden als ze tijd over hebben. Fractievoorzitter Sander van Waveren vroeg vanmiddag om actie tijdens het Vragenuurtje. Er gaat … Lees verder

22 december 2016
door Jeroen Bronswijk
Reacties uitgeschakeld voor Wilhelminawerf: slimmer parkeren en garantie voor roeiers op Merwedekanaal

Wilhelminawerf: slimmer parkeren en garantie voor roeiers op Merwedekanaal

Aan de Kanaalweg 59, beter bekend als de Wilhelminawerf, worden 167 nieuwe woningen gebouwd. Op initiatief van CDA en D66 krijgt het bestemmingsplan bovendien een betere parkeeroplossing en komt er handhaving in de binnenhaven. Twee gezamenlijke moties van beide partijen … Lees verder