Wat biedt lidmaatschap van het CDA mij?

Als lid van het CDA wordt u op de hoogte gehouden van de landelijke, provinciale en gemeentelijke activiteiten van het CDA. Verder zijn er volop mogelijkheden om de gemeentepolitiek beter te leren kennen en zelf uw steentje bij te dragen. Zo zijn er jaarlijks meerdere politieke cafés en Algemene Ledenvergaderingen (ALV’s) waarbij actuele onderwerpen aan bod komen.

In issuegroepen wordt door leden met een studieachtergrond of werkervaring op een bepaald vakgebied gediscussieerd over politieke thema’s binnen dit vakgebied.

U kunt actief worden in een wijkgroep. Daar wordt over onderwerpen gesproken die op wijkniveau spelen en waar het CDA in de gemeenteraad mogelijk actie op dient te ondernemen.

Tot slot is er een activiteitencommissie die activiteiten voor de leden organiseert en zorgt een permanent campagneteam ervoor dat CDA Utrecht ook na verkiezingen zichtbaar is.

Wilt u als lid actief worden voor het CDA Utrecht? U bent welkom! Neem contact op met Wouter van Mierlo (leden@cda-utrecht.nl) om meer te vernemen over de mogelijkheden.

Lid worden van het CDA?

Meld u aan via de landelijke website van het CDA. Als Utrechts lid van het landelijke CDA wordt u ook per mail geïnformeerd over de CDA- activiteiten en de politieke actualiteit in onze gemeente.